Inhoud

Klantreis in kaart brengen van jouw bedrijf?

Een succesvolle onderneming weet waar haar klanten zich bevinden en wat hun behoeftes zijn. Om hierop te kunnen inspelen, is het in kaart brengen van de klantreis onmisbaar. Een digitale klantreis is een belangrijk hulpmiddel om te ontdekken welke route jouw klanten op je website of webshop afleggen. Op deze manier kan er een marketingstrategie worden ontwikkeld vanuit het perspectief van de klant. Het leidt tot een prettige online ervaring, meer aankopen en dus uiteindelijk tot meer financiële winsten voor jou als bedrijf.

Wat is een klantreis?

De klantreis, ook wel customer journey genoemd, is een analysemethode om het aankoopproces van een product of dienst vanuit het perspectief klant te bekijken. Het geeft informatie over de spreekwoordelijke reis die klanten online maken door de verschillende fases op jouw website. Hoe klanten zich oriënteren, een product aanschaffen tot aan de service die zij ervaren. Door deze kennis inzichtelijk te maken, krijg je waardevolle informatie in handen om het klantproces op je website of webshop te optimaliseren. De klantreis geeft hiermee informatie over welke marketingstrategieën succesvol zijn en welke verbeterd moeten worden. Op deze manier kan er gericht gewerkt worden aan een marketingstrategie die leidt naar meer conversies.

Klantreis optimaliseren door Cross Internet

Geen enkele klantreis is hetzelfde en vraagt daarom om een aanpak op maat. Cross Internet helpt je de klantreis van jouw onderneming in kaart te brengen én te optimaliseren. Dit doen we door allereerst benodigde data en informatie over jouw doelgroep te verzamelen. Wie zijn ze, wat zijn hun behoeftes en hoe gedragen ze zich online? Op basis van deze informatie kan er een heldere klantreis worden gecreëerd. De klantreis geeft inzicht in de potenties van de online marketing voor jouw onderneming. Verkeerd gebruikte communicatiekanalen kunnen worden aangepakt en ineffectieve boodschappen aangepast. We grijpen alle kansen aan en creëren op basis van deze digitale klantreis een gerichte online marketingstrategie. Deze zal de klantbeleving optimaliseren en hiermee uiteindelijk zorgen voor een stijging in de verkoop.

Laat een klantreis maken

De basis van een succesvolle ervaring op je website door klanten begint bij een optimale klantenbeleving. Een klantreis is hét instrument om de klantbeleving van jouw bedrijf te verbeteren en te zorgen voor efficiëntere klantprocessen. Knelpunten of onzekerheden kunnen worden weggenomen en kansen worden benut. Wacht niet langer en laat een klantreis maken door Cross Internet. Samen werken we aan de verbetering van je site of webwinkel. Geïnteresseerd of meer weten? Neem contact met ons op.

ToyPro
Klantcase ToyPro Door met Cross Internet samen te werken versterkt ToyPro hun online aanwezigheid, is de webshop beter vindbaar en bereiken ze de juiste doelgroep.
Cross logo
De optimale online
marketingmix ontdekken
Plan vandaag nog een vrijblijvend consult in
Consult aanvragen Geheel vrijblijvend
Meer dan 500 succesvolle projecten Snelst groeiende online partner van Noord-Limburg Ruim 18 jaar ervaring
Onze partners MultiSafePay Pay.nl Tradetracker MultiSafePay Bol.com Google Partner Microsoft Ecabo Nederlandse geregistreerde webdesigners
Contact
Cross Internet Lindanusstraat 12-14 6031EA Nederweert
+31 (0)495 45 11 70 Ma t/m vrij 09:00 - 17:00
Openingstijden Maandag: 08:30 - 17:00 Dinsdag: 08:30 - 17:00 Woensdag: 08:30 - 17:00 Donderdag: 08:30 - 17:00 Vrijdag: 08:30 - 17:00
Parkeertip Parkeren is mogelijk in de blauwe parkeerzone voor de ingang van ons pand. Vergeet je parkeerschijf niet!
Locatie Cross Internet Nederweert
+31 (0)495 45 11 70
Info@crossinternet.nl
+31 (0)637 45 3827
9.6 43 beoordelingen
Route Cross Internet ligt centraal in het zuiden van Nederland. Direct aan de afslag Nederweert. Deze verbindt de A2 met de N275 Weert - Nederweert. Venlo, Sittard, Echt, Eindhoven en Helmond zitten op 30 min reistijd door ligging dicht bij grens Limburg / Brabant.
Cookies op Cross Internet. Cross Internet gebruikt zowel functionele als analytische cookies. Hierdoor kan de website goed functioneren en worden bezoeken op de website goed gemeten. Daarnaast kunnen er marketingcookies worden geplaatst als je deze accepteert. Met marketingcookies kunnen wij de ervaring op onze website persoonlijker en meer gestroomlijnd maken. We kunnen je namelijk nuttige advertenties laten zien en zo je ervaring persoonlijker maken. Meer informatie? Lees hier alles in onze cookieverklaring. Liever toch geen marketingcookies? Dan kun je deze hier weigeren. We plaatsen dan enkel het standaardpakket van functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina. Cookies accepteren
Cookie

Niet goed? Geld terug! Wij garanderen nieuwe klanten via jouw website Door onze bewezen aanpak zijn we overtuigd dat ook jouw website beter kan, deze meer bezoekers krijgt en jij nieuwe klanten en omzet genereert!

Uitgebreide garantie info
Contact opnemen
Onze formule voor meer klanten Klik voor meer informatie
Bereik meer klanten 1