Meer informatie over
“Online succesvol
worden met
je organisatie”

Een tijdelijk gratis te downloaden whitepaper van Cross Internet!

Toch geen extra informatie nodig? Download de whitepaper hier, gratis!

Ik wil ook online succesvol worden!

Wist jij dat als je website op de 1e positie van de zoekresultaten te vinden is, je ongeveer 30% meer kans hebt dat iemand je website bezoekt, dan als je op de 10e positie staat. En dit op de eerste pagina!

Gemiddeld krijgt een nieuwe onderneming zonder marketinginspanningen één nieuwe klant per maand en dus 36 nieuwe klanten in drie jaar. Het inzetten van online marketing kan er voor zorgen dat je 30 tot 60 nieuwe klanten per jaar krijgt, en dus tot wel 180 nieuwe klanten in drie jaar. Dit betekent dat je in drie jaar dus 5 keer zo veel klanten kunt krijgen met online marketing.

In onze whitepaper vind je informatie over online marketing, waarmee je er ,als je het goed implementeert, voor kunt zorgen dat je op al je relevante zoektermen zo hoog mogelijk vindbaar bent. Deze whitepaper is geschreven door het online marketingbureau Cross Internet en is helemaal gratis te downloaden!

6 veelgemaakte fouten door MKB'ers die zonder
voldoende kennis aan online marketing beginnen

1. Geen rekening houden met conversie optimalisatie
Je kunt wel een mooie website hebben, maar het uiteindelijke doel zal zijn om de bezoeker een conversie te laten doen. Het is dus belangrijk de bezoekers als het ware richting de conversie te begeleiden. Vaak wordt dit vergeten, waardoor er te weinig conversies plaatsvinden. Door dit te optimaliseren vergroot je dus de kans op conversies en zo ook op nieuwe klanten en een hogere omzet. Daarom is het erg belangrijk om dit juist wel te doen.

2. Geen rekening houden met zoekwoorden
Er zijn ook veel organisaties die juist helemaal geen rekening houden met zoekwoorden, terwijl dit juist goed is voor de vindbaarheid. Wanneer je een zoekwoord toevoegt en de tekst dusdanig optimaliseert aan de hand van deze en meerdere zoekwoorden, vergroot je de kans aanzienlijk om op een goede plaats in een zoekmachine terug te komen.

3. Verkeerd gebruik van zoekwoorden
Door middel van het gebruik van zoekwoorden kun je de vindbaarheid van je website vergroten. Echter is het belangrijk om enkel relevante zoekwoorden te gebruiken en dus niet zomaar zoekwoorden waar veel verkeer op zit. De mensen die dan op je website terecht komen, zullen binnen een mum van tijd weer weg zijn en dit willen we natuurlijk niet. Het is dus belangrijk om niet alleen te kijken naar het verkeer op een zoekwoord, maar ook of deze daadwerkelijk omvat wat je wilt vertellen.

4. Websitedesign laat te wensen over
Een mooi design straalt een bepaalde mate van professionaliteit en betrouwbaarheid uit, echter wordt dit nog wel eens verwaarloosd door website eigenaren. Zorg er dus voor dat je website een professioneel en overzichtelijk design heeft. Denk eens terug naar de laatste keer dat je iets wilde bestellen op een website. Als de website er slecht uit heeft gezien, zul je hoogstwaarschijnlijk weg geklikt hebben of anders met grote twijfels een bestelling geplaatst hebben.

5. Geen social media pagina beheren
Social media wordt met de dag populairder en brengt vele voordelen met zich mee. Er zijn veel ondernemingen die hier geen gebruik van maken en zo wellicht veel potentiële klanten mislopen. Zorg dat jij hier niet bij hoort en ga actief van start met social media. Onderhoud het contact met je fans en zorg dat ze snel antwoord krijgen op hun vragen en opmerkingen.

6. Geen investering durven maken
Doordat online marketing door sommige mensen nog als 'onbekend' wordt gezien, is de stap om hier in te investeren wellicht wat groter. Echter is het een stuk effectiever om vanaf het begin te investeren en het gewoon goed te doen, dan het zo snel en goedkoop mogelijk willen doen en vervolgens niet het gewenste resultaat zien.

Het correct inzetten van online marketing heeft er voor een lokale sportschool onder andere voor gezorgd dat:

  • Er 90 proefabonnement aanvragen waren voordat de opening plaatsvond.
  • Er gemiddeld 50 proefabonnement aanvragen per maand plaatsvinden.
  • De website op positie 1 staat in de zoekresultaten op alle relevante termen voor die locatie.

“Door het inzetten van online marketing kun jij ook zulke successen behalen voor je organisatie, net als deze lokale sportschool”

Ontvang de whitepaper

Hoe gaat de whitepaper je organisatie helpen?

De whitepaper staat boordevol met praktische tips over online marketing werkzaamheden. Als je deze op een juiste manier toepast zul je ongetwijfeld resultaat zien. Door het lezen van de whitepaper zul je over de volgende dingen leren:

Websiteontwikkeling

Welke soorten websites zijn er, welke is het meest relevant voor mijn organisatie en hoe kan ik deze het beste (laten) bouwen?

Het gebruik van zoekwoorden

In welke mate dien ik gebruik te maken van zoekwoorden, welke verschillende soorten zijn er en hoe moet ik zoekwoorden gebruiken in titels, subtitels en de Google omschrijving?

Zoekmachine adverteren

Hoe kan ik via een zoekmachine adverteren, wat is het verschil met het gebruiken van zoekwoorden in de tekst en wat zijn de meest belangrijke aspecten hier van?

Mobiele optimalisatie

Waarom is het zo belangrijk om je website te optimaliseren met mobiel gebruik en wat zijn zaken waar ik dan op moet letten?

Linkbuilding

Wat is linkbuilding en hoe kan dit er voor zorgen dat mijn website een prominentere positie krijg in Google?

Social media gebruik

Waarom social media ook bij kan dragen aan de vindbaarheid, de overige positieve effecten die social media heeft voor een organisatie en welke platformen prettig te gebruiken zijn.

Lees de gratis whitepaper,
pas de technieken toe
en profiteer van de effecten
die het heeft voor je organisatie!
Download hier de gratis whitepaper