Google adverteren uitbesteden?
Veel ondernemers onderschatten de complexiteit van Google-adverteren en proberen zelf een advertentiecampagne via Google op te zetten. Al snel blijkt dat adverteren via Google een ingewikkeld proces is, waarbij de juiste kennis nodig is om een succesvolle advertentiecampagne op te zetten. Het maken van fouten kan leiden tot hoge kosten, en dit wil je als ondernemer natuurlijk graag voorkomen.
"Wist je dat wij officieel door Google zijn gecertificeerd? Bekijk hier ons Google Partnership."
Om succesvol te zijn met adverteren op Google en jouw online concurrentie voor te blijven, is het essentieel om voortdurend up-to-date te blijven met de nieuwste ontwikkelingen binnen Google Ads. Gelukkig ben je bij ons in goede handen. Als Officieel Google Partner en ervaring met meer dan 200+ Google Ads cases, voorzien wij jou graag van de beste hulp om een succesvolle SEA-campagne op te zetten.
Wij kunnen je uiteraard informeren rondom de mogelijkheden op het gebied van webdesign en online marketing. Succesvolle klantrelaties vertellen je echter over onze werkelijke kracht.
Bekijk ons portfolioVerschillende advertentiemogelijkheden via Google
Als het gaat om online adverteren, is Google een van de meest populaire platformen ter wereld. Met zijn brede scala aan advertentiemogelijkheden biedt Google jou de kans om je doelgroep te bereiken en je merk te laten groeien. Dit kan door middel van:
- Zoekadvertenties worden weergegeven boven de organische zoekresultaten van Google. Zoekadvertenties zijn een van de meest populaire vormen van online adverteren. Met zoekadvertenties kun je adverteren op specifieke zoekwoorden in zoekmachines zoals Google en Bing, waardoor je potentiële klanten kunt bereiken op het moment dat ze op zoek zijn naar producten of diensten zoals die van jou.
- Displayadvertenties zijn grafische advertenties die worden weergegeven op websites en apps die deel uitmaken van het Google Display Netwerk. Met displayadvertenties kun je jouw doelgroep bereiken terwijl ze andere websites bezoeken en worden aangemoedigd om jouw product of dienst te bekijken en erop te klikken.
- Shoppingadvertenties zijn een type advertentie die producten en hun prijzen weergeven in Google Shopping-resultaten en andere advertentieplaatsingen. Met shoppingadvertenties kun je jouw producten direct bij de doelgroep onder de aandacht brengen, omdat deze advertenties worden weergegeven wanneer gebruikers actief op zoek zijn naar specifieke producten.
- Lokale advertenties zijn gericht op het bereiken van de doelgroep in een specifieke geografische locatie. Met deze advertenties kun je jouw bedrijf en producten of diensten promoten bij mensen die zich bevinden in de buurt van jouw winkel of bedrijfslocatie.
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van advertentiemogelijkheden die wij inzetten voor onze klanten. Weten welke mogelijkheden bij jouw bedrijfsdoelstellingen passen? Ga dan het gesprek aan met een van onze advertising specialisten.
Hebben we je al overtuigd?
Vul het formulier in en plan geheel vrijblijvend een gesprek, waarin we alle mogelijkheden kunnen toelichten
Waarom Cross Internet?
Het optimaal instellen van een SEA campagne vereist zeer specifieke kennis over Google Ads (voorheen Adwords), het search engine advertising systeem van Google. Door de vele veranderingen dienen wij hier bovenop te zitten! Als Official Google Partner beschikt Cross Internet over deze kennis. Dit onderscheidt ons van veel andere online marketing bureaus.
Lees hier meer over al onze certificeringen en partnerships
Wil je in één klap boven de concurrentie in Google staan? Wil je nieuwe en uitsluitend relevante bezoekers op jouw website verwelkomen en zo de conversie verhogen? Zoekmachine adverteren, oftewel SEA, is de oplossing. Neem contact met ons op. We gaan graag vrijblijvend met je rond de tafel zitten om de mogelijkheden te bespreken.
Laat jouw bedrijf groeien met Google adverteren
Google Ads is een krachtig hulpmiddel om je bedrijf te laten groeien. En om een winstgevende campagne op te zetten, hebben we jouw input nodig. Zo weet jij als geen ander wie de doelgroep is en wij hoe we deze doelgroep kunnen bereiken met advertenties. Goede communicatie is daarom de key tot een succesvolle SEA-campagne.