Inhoud In dit artikel
Michael
General & Commercial Manager
Gepubliceerd: 16 Maart 2020
Laatste update: 16 Maart 2020
Leestijd: 2 minuten

Statement Cross Internet over de corona-situatie (COVID-19)

Via deze weg willen wij jou op de hoogte stellen van de maatregelen die wij hebben getroffen om verdere verspreiding van het Corona virus te voorkomen. Sinds de uitbraak volgen wij het advies van het RIVM en het Ministerie zoveel mogelijk op.

Ons primaire doel is ervoor te zorgen, en zoveel als we kunnen beïnvloeden, dat onze collega's en hun gezinnen veilig zijn.

Wij staan uiteraard wel gewoon voor je klaar!

Om de continuïteit van onze dienstverlening richting jou als klant zo goed mogelijk kunnen waarborgen werken ook de collega's van Cross Internet zoveel mogelijk vanuit huis. Met deze maatregelen nemen ook wij onze verantwoordelijkheid ten aanzien van de gezondheid van de maatschappij en hopen op deze manier er gezamenlijk voor te zorgen dat het coronavirus zoveel mogelijk wordt ingedamd.

Hierdoor kan het gebeuren dat onze dienstverlening iets anders verloopt dan dat je van ons gewend bent, bijvoorbeeld dat we je terug te bellen in plaats van dat we je doorverbinden. We vragen je begrip hiervoor.

Dit houdt ook in dat wij met ingang van maandag 16 maart persoonlijke afspraken beperken tot het noodzakelijke. Gemaakte afspraken bij ons op kantoor maar ook onze afspraken bij jou als klant op locatie komen te vervallen. We zullen alle afspraken zoveel mogelijk omzetten naar online overleggen. Hiervoor ontvang je voor ieder overleg een e-mail met uitleg.

Verder draait ons werkproces gewoon op volle toeren door en kunnen wij de service, die je van ons gewend bent, zo goed mogelijk laten doorgaan.
Wij zijn nog steeds online en kunnen je op welke manier dan ook helpen. Onze medewerkers zijn (ook vanuit huis) per mail en waar nodig telefonisch bereikbaar.

Uiteraard hopen wij op jouw begrip voor deze situatie. Wij zullen de komende tijd het nieuws goed in de gaten blijven houden en mocht de situatie veranderen, je hiervan op de hoogte stellen.

Wij van Cross Internet willen je vragen in deze tijden voorzichtig te zijn en de instructies van de overheid op te volgen.

Tot slot wensen wij iedereen veel sterkte in deze vreemde en moeilijke periode.

Met vriendelijke groet,

Michael Davidson | Cross Internet

 

Contactgegevens
Cross Internet Lindanusstraat 12 6031EA Nederweert
+31 (0)495 45 11 70 Ma t/m vrij 09:00 - 17:00
Openingstijden Maandag: 08:30 - 17:15 Dinsdag: 08:30 - 17:15 Woensdag: 08:30 - 17:15 Donderdag: 08:30 - 17:15 Vrijdag: 08:30 - 17:15
Parkeertip Parkeren is mogelijk in de blauwe parkeerzone voor de ingang van ons pand. Vergeet je parkeerschijf niet!
+31 (0)495 45 11 70
Info@crossinternet.nl
+31 (0)637 45 3827
9.6 43 beoordelingen
Route Cross Internet ligt centraal in het zuiden van Nederland. Direct aan de afslag Nederweert. Deze verbindt de A2 met de N275 Weert - Nederweert. Venlo, Sittard, Echt, Eindhoven en Helmond zitten op 30 min reistijd door ligging dicht bij grens Limburg / Brabant.

Niet goed? Geld terug! Wij garanderen meer klanten via jouw website Door onze bewezen aanpak zijn we overtuigd dat ook jouw website beter kan, deze meer bezoekers krijgt en jij meer klanten en omzet genereert!

Vraag direct een gratis gesprek aan!
Meer informatie

Wij garanderen meer klanten  Vraag direct een gratis gesprek aan Ja ik heb interesse!

+31 (0)495 45 11 70 Werkdagen van 09:00 tot 17:00 +31 (0)637 45 3827 Werkdagen van 09:00 tot 17:00 mdavidson@crossinternet.nl We reageren binnen 24 uur ( op werkdagen )