
De uitdaging
Het verkopen van jassen vereist te allen tijde maatwerk waardoor het online verkopen hiervan niet mogelijk is. Dit proces maakt het aanschaffen van de uiteindelijke jas een heuze beleving voor de klant. De beleving die inspeelt op het vakmanschap, de materiaalkeuze en de productie wordt komt in de huidige website onvoldoende tot uiting. Aanvullend is er wel behoefte om de bijbehorende accessoires online te vermarkten. Deze producten bieden voor de consument een laagdrempelige introductie naar het merk Rademakers Fur and Fashion.De oplossing
Een volledig maatwerk website met webshop uitbreiding is in dit geval dé keuze. Daarnaast is er veel zorg gestoken in de storytelling. Achter iedere jas zit namelijk een verhaal wat een ongeëvenaarde aankoopervaring verzekerd. De doelgroep van Rademakers wordt vervolgens middels diverse online kanalen bereikt en naar de website/shop gestuurd.Website/shop op maat
Net als de eigen productlijnen van Rademakers is ook de website op maat gemaakt om te passen als een maatpak. Aangezien het meerendeel van de producten maatwerk is, is online bestellen niet mogelijk. Daarom is een uitstekende productpresentatie essentieel. Goede foto's, de plaatsing hiervan en de informatiestroming is zo ingericht om goed vindbaar te zijn in Google en de bezoeker vervolgens op correcte wijze naar een online aanvraag te begeleiden. De producten die wel online te bestellen zijn, hebben een eigen plekje gekregen binnen de webshop. Voor de betaalmogelijkheden is onze partner MultiSafepay gekoppeld. De logistieke afhandeling is middels een koppeling met MyParcel (PostNL) volledig geïntegreerd waardoor met één druk op de knop het pakket wordt aangemeld bij PostNL en de klant automatisch een e-mail ontvangt met daarin de Track & Trace.
Bekijk de website
Plan een gratis en vrijblijvende intake
Ben je benieuwd wat Cross Internet voor jou kan betekenen? Neem contact op en plan een gratis en vrijblijvende intake sessie.
Gratis consult