Inhoud

Customer journey mapping

Om een optimale klantbeleving voor je website of webshop te creëren, is het in kaart brengen van de klantreis belangrijk. Deze customer journey geeft inzicht in welke weg je klanten afleggen om bij de website van je onderneming te komen en wat hen aanzet tot een aankoop. Zo kan er een doelgerichte online marketingstrategie worden ontwikkeld, vanuit het perspectief van de online bezoeker, met als uiteindelijke resultaat een hogere verkoop.

Weten waar je klant behoefte aan heeft

Weten wat de behoefte van je doelgroep is, waar zij zich online bevinden en wanneer zij overgaan tot aankoop. Het is belangrijke informatie die bepalend is voor het succes van je bedrijf. Het geeft immers inzicht om de vervolgstappen naar een optimale klantbeleving mogelijk te maken. Met customer journey mapping worden de wensen en behoeften van de klant gedurende de verschillende fases op je website inzichtelijk gemaakt. Van het ontvangen van informatie, de oriëntatie op de website tot het daadwerkelijke moment van aankoop. Ontdek met een customer journey map waar de potenties en verbeteringen liggen van je marketingstrategie en neem controle over de reis van je klant.

Customer journey mapping met Cross Internet

Customer journey mapping is niet eenvoudig. Er zijn tal van vragen en problemen die bij het creëren van een customer journey map komen kijken. Cross Internet helpt je de customer journey inzichtelijk te maken én te verbeteren. Geen enkele klantreis is immers hetzelfde en vraagt om een plan op maat. Door het vergaren van data en informatie, verzamelen we waardevolle informatie voor de customer journey mapping. Wie je doelgroep? Wat is hun behoefte? Hoe bewandelen zij de weg op jouw website? Met behulp van de customer journey weten we hoe de klantbeleving kan worden geoptimaliseerd. Cross Internet creëert vervolgens een passende online marketingstrategie die tot meer conversie zal leiden.

Schakel de hulp in van een expert

Leer je klant kennen door de klantreis te analyseren met customer journey mapping. Welke martketingstrategieën zijn succesvol? Waar liggen de verbeterpunten? Customer journey mapping is waardevol om (potentiële) klanten een betere online beleving te geven. Zo leid je nieuwe klanten naar je website en houd je bestaande klanten tevreden. Het is dé manier voor een hogere omzet. Schakel de hulp in van Cross Internet en ontdek jouw marketingpotenties met customer journey mapping. We leggen je graag alle mogelijkheden uit. Neem contact met ons op.

Geris. We make dairy work
Klantcase Geris. We make dairy work Sinds de oprichting van Geris Dairy Solutions in 2009 wordt de unieke marktpositie ingenomen als dairy ( kaas/boter ) veredelaar én trader. Door deze voor de markt unieke positionering wil Geris zich onderscheiden van de traders. Door eigen opslag, schoningslijn en een assortiment waarin zowel A alsook B kwaliteit welkom is kan een maatwerk aanpak richting de afnemers geboden worden.
Cross logo
De optimale online
marketingmix ontdekken
Plan vandaag nog een vrijblijvend consult in
Consult aanvragen Geheel vrijblijvend
Meer dan 500 succesvolle projecten Snelst groeiende online partner van Noord-Limburg Ruim 18 jaar ervaring
Onze partners MultiSafePay Pay.nl Tradetracker MultiSafePay Bol.com Google Partner Microsoft Ecabo Nederlandse geregistreerde webdesigners
Contact
Cross Internet Lindanusstraat 12-14 6031EA Nederweert
+31 (0)495 45 11 70 Ma t/m vrij 09:00 - 17:00
Openingstijden Maandag: 08:30 - 17:00 Dinsdag: 08:30 - 17:00 Woensdag: 08:30 - 17:00 Donderdag: 08:30 - 17:00 Vrijdag: 08:30 - 17:00
Parkeertip Parkeren is mogelijk in de blauwe parkeerzone voor de ingang van ons pand. Vergeet je parkeerschijf niet!
Locatie Cross Internet Nederweert
+31 (0)495 45 11 70
Info@crossinternet.nl
+31 (0)637 45 3827
9.6 43 beoordelingen
Route Cross Internet ligt centraal in het zuiden van Nederland. Direct aan de afslag Nederweert. Deze verbindt de A2 met de N275 Weert - Nederweert. Venlo, Sittard, Echt, Eindhoven en Helmond zitten op 30 min reistijd door ligging dicht bij grens Limburg / Brabant.
Cookies op Cross Internet. Cross Internet gebruikt zowel functionele als analytische cookies. Hierdoor kan de website goed functioneren en worden bezoeken op de website goed gemeten. Daarnaast kunnen er marketingcookies worden geplaatst als je deze accepteert. Met marketingcookies kunnen wij de ervaring op onze website persoonlijker en meer gestroomlijnd maken. We kunnen je namelijk nuttige advertenties laten zien en zo je ervaring persoonlijker maken. Meer informatie? Lees hier alles in onze cookieverklaring. Liever toch geen marketingcookies? Dan kun je deze hier weigeren. We plaatsen dan enkel het standaardpakket van functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina. Cookies accepteren
Cookie

Niet goed? Geld terug! Wij garanderen nieuwe klanten via jouw website Door onze bewezen aanpak zijn we overtuigd dat ook jouw website beter kan, deze meer bezoekers krijgt en jij nieuwe klanten en omzet genereert!

Uitgebreide garantie info
Contact opnemen
Onze formule voor meer klanten Klik voor meer informatie
Bereik meer klanten 1