De uitdaging
In 2022 is een herpositionering doorgevoerd. Dit vertaald zich in een meer krachtige propositie waarin de kernwaarden duidelijk naar voren komen.
De online profilering van Geris bestaat uit meerdere stakeholders met ieder een eigen doel.
1. Leveranciers : de corporate website vormt het verlengstuk van de organisatie om een duidelijk beeld aan de leveranciers te geven wat ze kunnen verwachten en waar Geris voor staat.
2. Afnemers : de kopende partij, zij moeten een duidelijk beeld krijgen van het gehele assortiment, de rol van Geris als kaasspecialist
3. Potentiële werknemers : het sourcen van nieuw personeel is belangrijker dan ooit. Het is daarom essentieel dat dit onderdeel een prominente positie binnen de corporate website.
De oplossing
De herpositionering vernieuwde de website met sterke profilering, betere content en meertaligheid.
Op basis van de herpositionering is de de online identiteit van de corporate website vernieuwd. Door het correct combineren van alle stakeholders is een krachtige en levende online profilering gerealiseerd.
Door middel van een verbeterde contentstrategie kan de website op alle niveau’s geoptimaliseerd worden. Dit is gericht op het uitbreiden van de online vindbaarheid op alle diensten en producten die Geris voert.
Om het internationale karakter van de organisatie te benadrukken is de website gereedgemaakt om in meerdere talen gelanceerd te worden.
Door middel van een verbeterde contentstrategie kan de website op alle niveau’s geoptimaliseerd worden. Dit is gericht op het uitbreiden van de online vindbaarheid op alle diensten en producten die Geris voert.
Om het internationale karakter van de organisatie te benadrukken is de website gereedgemaakt om in meerdere talen gelanceerd te worden.
De gemiddelde groei per jaar
%
Meer websitegebruikers
%
Meer organisch verkeer
%
Meer bezoekers vacaturepagina
Geris versterkt leveranciers met storytelling
De corporate website vormt het verlengstuk van de organisatie om leveranciers een duidelijk beeld te geven wat ze kunnen verwachten en waar Geris voor staat. Daarom zijn storytelling pagina’s gemaakt die middels tekst, foto en video een goede impressie geven van de meerwaarde.
Aanbod zichtbaar voor afnemers
De afnemers van Geris, bestaande maar ook nieuwe klanten, kunnen binnen de site het aanbod bekijken van Geris. Het voeren van het aanbod maakt het tevens mogelijk om betere optimalisaties door te voeren op het gebied van vindbaarheid.
Vacatures beter vindbaar
Het werven van gekwalificeerd en goed personeel is belangrijk voor Geris. De vacatures zijn daarom in onze vacature module geplaatst binnen de website. Middels deze module kunnen de vacatures gemakkelijk door Google, maar ook andere vacaturebanken uitgelezen worden. Hierdoor wordt de vindbaarheid aanzienlijk verbeterd.
Een zelfde succesverhaal als dit?
Meer zoals Geris Dairy Solutions?
Development
SEO
Professionele online uitstraling die past bij de nieuwe positionering
2.500 actieve website gebruikers in het eerste halfjaar na redesign
Design
Development
SEO
Een moderne website die sfeer, gastvrijheid en reserveringen voor het restaurant samenbrengt
+2.250 reserveringen binnen één jaar
Design
Development
Maatwerk module
Doordachte vernieuwing van de merkpresentatie én een digitaal platform dat meegroeit met ambities
Design
Development
Maatwerk module
Een professionele online productpresentatie voor de lancering van dit nieuwe unieke product
Na 2 jaar 430+ contactmomenten via de website gerealiseerd