De uitdaging
Zichtbaarheid en leadgeneratie in de koerierssector
Om mee te spelen in de snelle en dynamische markt van koeriers is een uitstekend vindbare website een must om leads en klanten te genereren. Na de lancering van het bedrijf begin 2019, was er daarom maar één doelstelling: zo snel mogelijk een deugdelijke website en goede vindbaarheid realiseren.
De oplossing
Gerichte aanpak voor snelle conversie en vindbaarheid
Aan de hand van een uitgebreid marktonderzoek is de echte online potentie van HB Logistiek in kaart gebracht. Vervolgens zijn aan de hand van een concurrentie analyse de markt en online verwachting van de doelgroep bepaald. Op basis hiervan is de contentstrategie uitgerold en samen met een op conversie gericht webdesign een website gelanceerd. Deze heeft medio augustus 2019 al pagina 1 noteringen op directe conversie zoekwoorden behaald, zoals ‘koeriersdienst’ op plaats 3 binnen heel Nederland.
Gemiddeld resultaat per jaar
Nieuwe websitegebruikers
Nieuwe organische bezoekers
Offertes aangevraagd
Benieuwd naar wat Cross voor jou kan betekenen?
Neem contact op en plan een gratis en vrijblijvende intake sessie.
Meer succesverhalen zoals HB Logistiek
Adverteren
Branding
Design
Development
Drukwerk
Fotografie
SEO
Social media
Meer leads door een vernieuwd online platform met een schaalbare online strategie
450+ kwalitatieve leads via Google Ads in het eerste halfjaar van 2025
Design
Development
Drukwerk
Fotografie
SEO
Een moderne website die past bij de vernieuwde huisstijl én beter vindbaar is voor klanten
300+ contactformulieren ingevuld via de website in het eerste jaar
Design
Development
SEO
Het bewijs dat ook een nieuwe website snel kan scoren binnen een concurrerende online markt
Gemiddeld 1.250+ nieuwe organische website gebruikers per jaar
Adverteren
Design
Development
Drukwerk
SEO
Verbeterde online vindbaarheid in zoekmachines en bredere naamsbekendheid
82.000 vertoningen in Google Ads in het eerste jaar